Shuriken School | CzechCasting - Denisa (Episode 6290) NEW 07 November 2018 | Más detalles

iPhone XS (parody)


iOpportunity
iOpportunity

1:50 *n o b o d y c a r e s*

Vor 10 Stunden
Natalie Campbell
Natalie Campbell

*S U S A N*

Vor 2 Tage
alex
alex

yiayphone hahahhaha

Vor 2 Tage
lu - ka
lu - ka

you aren’t funny. go make try not to be alive challenge

Vor 3 Tage
MrTootyRole
MrTootyRole

Samsung should hire u to make Apple parodies

Vor 7 Tage
YeetEm
YeetEm

I'm fine with my iphone 3G

Vor 8 Tage
Akshay Jain
Akshay Jain

....galaxy note😂

Vor 8 Tage
Langston Jennett
Langston Jennett

Me me Bach choy

Vor 8 Tage
Yury Gorbunov
Yury Gorbunov

this is how it goes: iPhone X, iPhone Xs, iPhone Xsp until iPhone Xspensive

Vor 10 Tage
Chloe S
Chloe S

Am I the only one who'd rather see more original and actually funny videos like this from jack instead of YIAY? (by original i mean that the jokes are actually his)

Vor 10 Tage
Blu
Blu

Watching this on my ZTE Zfive C LTE I used and iPhone for a day and.... *WHERE TF IS THE HOMESCREEN WIDGETS!!!?!?!?!!!?*

Vor 10 Tage
cov 124
cov 124

Now make a parody of the new iPad pro

Vor 11 Tage
zero Cyko
zero Cyko

Remember when Skyrim Wasn’t mobile Yeah nope

Vor 12 Tage
SMOOTHSOIL
SMOOTHSOIL

i got a oneplus 6t ad just before this video hmmmm

Vor 12 Tage
Eddie's Adventures
Eddie's Adventures

Xd where has apple gone iPhone 7:No headphone jack iPhone 8:No classical click-click home button iPhone X:No home button iPhone 11:No phone Okay maybe iPhone 11 was took too far xd.

Vor 13 Tage
JNS Studios
JNS Studios

iPhone XP. The most ambitious crossover event in history.

Vor 13 Tage
Premium Creativity
Premium Creativity

thanks apple I'm fine with my Huawei mate 9. LOL

Vor 14 Tage
PianoDude8918 A.K.A Robis 2
PianoDude8918 A.K.A Robis 2

now do the new iPad Pro 2018

Vor 14 Tage
mnb323
mnb323

Seriously I wouldn't be surprised if at this point apple is just playing a game to see how many features they can take away and how much they can jack up the price each year before people stop buying their phones.

Vor 14 Tage
Matt
Matt

Me Me Like...

Vor 15 Tage
100 subscribers?! ☺️
100 subscribers?! ☺️

I’ve got the iPhone Xs I’m still happy I didn’t get the Xs max

Vor 16 Tage
Rehman Gaming
Rehman Gaming

I’m good with my broken Nokia Lol jk

Vor 17 Tage
I hate this so much.
I hate this so much.

Anyone know what the song is when he showed the background blurr?

Vor 17 Tage
Ajoker_ joking
Ajoker_ joking

U stole this from Ellen That’s why everyone hates u,u stole content from every utuber

Vor 19 Tage
Mocha
Mocha

Liked the video before seing it

Vor 19 Tage
Death Note
Death Note

Hi(sorry for bad english)

Vor 21 Tag
Ömer Seven
Ömer Seven

LOL

Vor 21 Tag
Camila Martinez
Camila Martinez

“iPhone Xr u a peasant”

Vor 22 Tage
elliott j-s-r
elliott j-s-r

Watching this on my xs

Vor 23 Tage
ThatIdiotPersonNobodyLikes
ThatIdiotPersonNobodyLikes

Loving how in the advert they got the only picture where you can't see the screen size properly

Vor 23 Tage
Taufiqul Hasan Sany
Taufiqul Hasan Sany

😬

Vor 24 Tage
Kalysta
Kalysta

the YIAYphone

Vor 25 Tage
Caroline Kohlmann
Caroline Kohlmann

They should’ve named it the iPhone SX

Vor 25 Tage
MopeyBroccoli HawkySquack
MopeyBroccoli HawkySquack

Another youtuber who hates Apple? Very common these days. A trend that "Apple is stupid", which Samsung is also following, makes kids go "oh sh!t me have 20 iq if me tell daddy to buy me iphone?!? then me wont. me have 210 iq and me have android!!!"

Vor 25 Tage
Maddie_ LOL
Maddie_ LOL

Tell me that John is using a Android.

Vor 26 Tage
Isaac -Gameplays and maybe more
Isaac -Gameplays and maybe more

Apple suc... *heartbeat stops*

Vor 27 Tage
Muhammad Hawari
Muhammad Hawari

Apple is the best

Vor 27 Tage
Chaotic Cinema
Chaotic Cinema

If there was an Apple Watch that can just simply kill you for talking shit I’d buy that instantly

Vor 27 Tage
chelsea boy
chelsea boy

Iphone Made By Samsung ❤

Vor 27 Tage
Jimmy4164 //AVGNAddict
Jimmy4164 //AVGNAddict

1:05 Weeelll...eeeeeeeellll.eeeeeeellll.weeel..eeeellll

Vor 27 Tage
Jimmy4164 //AVGNAddict
Jimmy4164 //AVGNAddict

What's next? iPhone XI?

Vor 27 Tage
Carson B Wagner
Carson B Wagner

You STILL only have 4.5 mil? I thought you were "a sensation." I guess that meant, "funny to laugh at, not with... "

Vor 27 Tage
saxxymanene
saxxymanene

Does it fit in an envelope though?

Vor 27 Tage
Cuby Cuoba
Cuby Cuoba

*wait? Why are we clapping?*

Vor 27 Tage
Biggity Boy
Biggity Boy

My friend has Apple Watch series 4 and I can confirm he dosen’t talk crap anymore.

Vor 27 Tage
Biggity Boy
Biggity Boy

1:10 song name at this point of the video? Thanks

Vor 27 Tage
Dec Adkins
Dec Adkins

its kinda ironic that i got a samsung ad before this vid

Vor 27 Tage
Sgorbackor McGlurg
Sgorbackor McGlurg

The new iPhone Excess

Vor 27 Tage
CosmicBeeen
CosmicBeeen

Wanna feel old? This is the first PMS since May. The worst part is he had to do it since it’s basically a jacksfilms tradition. Still love u John no homo tho

Vor 28 Tage
Isaiah Rodriguez
Isaiah Rodriguez

don’t talk shit

Vor 28 Tage
chris tu
chris tu

if for iPhone's the 'X' stands for ten, then shouldn't the iPhone Xs Max be called the "iPhone Ten S MaTen"?

Vor 29 Tage
Alex 2017
Alex 2017

Ok How much apple paid to you?

Vor Monat
its just luke Revive
its just luke Revive

And Galaxy Note lmao true

Vor Monat
Noor Hiassat
Noor Hiassat

why does this planet image remind me of a mammogram x_ray😥

Vor Monat
strawberry
strawberry

iPhone Xtra Small?

Vor Monat
Hussain C
Hussain C

Lol this phone hasn't got shit on my Nokia 3110.

Vor Monat
RavenStaffYT
RavenStaffYT

They had to make that notch huge

Vor Monat
Q_rty
Q_rty

blood is 420$ a gram

Vor Monat
House of Jello Productions
House of Jello Productions

Susan's about to file a restraining order

Vor Monat
Emma Jemma
Emma Jemma

I got a Samsung galaxy ad before this

Vor Monat
Phos4us
Phos4us

new features every year? It basically is the same as last year which was the same as the year before

Vor Monat
you tube person
you tube person

Xs(the phone) and the O, O, Os (in $1000) they haunt me, they want me.....

Vor Monat
xGloKat
xGloKat

Rip Jack x Susan 2018! I’m sticking with the x I’m not going to upgrade for a gold phone like seriously? Come on now I’m not that idiotic 😂

Vor Monat
Junshu Liu
Junshu Liu

1:13 I love how jack cracked his voice when he was saying the word "jack"

Vor Monat
sara abid
sara abid

😂😂😂😂😂😂

Vor Monat
Phoenix animations
Phoenix animations

actually its seven not 12

Vor Monat
Arun p
Arun p

I subscribed as soon as i crossed 2 minutes, this is the first time i come across your channel.

Vor Monat
Tomato Animations
Tomato Animations

Did you really have to re-upload last years parody I mean I get there both the same thing but come on man ;-;

Vor Monat
OverTheDwaynBowe
OverTheDwaynBowe

0:39 em it’s the size of the s9+ 😂

Vor Monat
Zeyihuang06
Zeyihuang06

At least its better than a mac

Vor Monat
Zed Morningstar
Zed Morningstar

IPhone XR xpensive and ridiculous

Vor Monat
Azim Alif
Azim Alif

Theres nothing in those devices that cost that much.

Vor Monat
Gaming Guy
Gaming Guy

Hey Jack, what's your outro song? I really love it.

Vor Monat
Fam 3AT
Fam 3AT

Yea and they get easier and easier to hack every year :)

Vor Monat
Rivvy
Rivvy

It's so funny how he said It has never been done on any other smartphone...and I'm like yo, I do that with my s6😂

Vor Monat
Kachikawawa Chinchin
Kachikawawa Chinchin

Apples fucked

Vor Monat
Mr Perry
Mr Perry

my phone cost half of the xr but at least has a 1080p display

Vor Monat
Little Stick
Little Stick

This one feels like a rehash of the I phone x parody

Vor Monat
ItsProbablySZ
ItsProbablySZ

SPOT THE DIFFERENCE! (IMPOSSIBLE MODE!!!)

Vor Monat
Sky12967
Sky12967

This is quality content.

Vor Monat
Muntom
Muntom

1:07 You are idiot. Don't compare crappy blur, with 3D deph analizer.

Vor Monat
ImAHuman
ImAHuman

XS MAX

Vor Monat
queetchee
queetchee

Lol, I had an iPhone XS ad before the vid

Vor Monat
Aristaifly
Aristaifly

Don't have iPhone, don't know who Susan is. Like this video!

Vor Monat
Martina Scott
Martina Scott

Why isn't this in the apple parodies playlist

Vor Monat
Smita Srivastava
Smita Srivastava

I'm good with my MI, I've been using it for well over 2-3 years now, and its still smooth, strong, dependable AF.

Vor Monat
Pass-the-Jalapeño-Poppers
Pass-the-Jalapeño-Poppers

"You will never ever ever play this game, ya just won't" -Jack Douglass 2018

Vor Monat
TheGoldenPlaystation AKA : Rohan Rampersaud
TheGoldenPlaystation AKA : Rohan Rampersaud

Wat WAT DEE F-

Vor Monat
ManxxChannel
ManxxChannel

Mamma mia😂

Vor Monat
Quintenvw
Quintenvw

The Iphone is a pretty incredible device that can do more and more each year and it's real life applications can sometimes look like magic. that being said, you will never, ever, play this game. You just won't. introducing the new Iphone X S. it's revolutionary new design will make you go "wait, is that the new one or the old one, I can't tell." The new Iphone comes in 2 sizes; stupid dumb tiny baby-dick-daddy-doesn't-love-me size and Galaxy Note. The camera, o my god mama Mia can we talk about that camera? The camera can now take 12 pictures of Suzan at once. Also, not this is cool, the camera let's you change the background focus after you have taken the picture! "This has not been possible with photography or any kind of camera." Welllllll euhhhhhh hmmmmmmm... Hey, we heard you, we know you miss that headphone jack. So instead we made an app that turns your room into a marine aquarium! Not a joke. Now some of you poor people might complain that these new Iphones start at 1000 dollars. "Oh no." That is why we're also introducing the new Iphone X R u a peasant? It has a quite HD screen but it's way more affordable at a very low low price of "oh my god, that's the cheap one?" "wait, why are we clapping, stop clapping." "Oh, and one more thing." Our new Apple watches will stop your god damn heartbeat if you ever talk shit.

Vor Monat
MaoItsMe
MaoItsMe

2:15 you mean not quiet full hd screen? Because hd is 1280x720 and that phone clearly has more pixels

Vor Monat
Ricky N Browne
Ricky N Browne

This is some good funny.

Vor Monat
V Sen
V Sen

More parodies.

Vor Monat
WetBackDory
WetBackDory

Samsung galaxy s9 been having the focus background option.

Vor Monat
EmSeeGurran
EmSeeGurran

Definitely the best, but also the easiest to make fun of

Vor Monat
DerpGio
DerpGio

more like iPhone XSactly the same

Vor Monat
Sean Laffey
Sean Laffey

The aquarium joke was a callback to his compass joke in the iPhone 3GS video.

Vor Monat
Meetrix
Meetrix

... and Galaxy Note

Vor Monat
The Fox The Crazy
The Fox The Crazy

It Starts at 0:34

Vor Monat
ItzBandazy
ItzBandazy

Apple will always be the best.

Vor Monat

Nächstes Video